joi, februarie 23

”Single and fabulous”

   
     Am o prietena pe fb. Nu stiu cum am ajuns prietena cu ea, nu o cunosc personal, dar i-am dat accept vazand ca am fost la aceeasi facultate. Ma gandeam ca a fost cu mine in an si nu mi-a marcat retina mentala, dar ca ar fi urat sa ii ignor declaratia de prietenie virtuala.
     Donsoara arata bine, asta ca sa nu spun foarte bine (ma rog, genul pisi neajutorat, parca scoasa in orice moment din cutie, exagerat de feminina, tipul care nu ma prea misca pe mine din loc, dar da, frumusica si aranjata tot timpul... ma rog, cel putin pe fb).
     Acu' spun sincer, mai am momente in care vreau sa o sterg din lista pentru ca ma cam deranjeaza stilul ei si imi umple feed-ul de ”photos persos” (a se citi en francais), dar curiozitatea mea recunoscuta si chinuitoare ma face sa o pastrez.
     Ea este domnisoara care in fiecare dimineata ne intampina cu un salut calduros atasat unei noi fotografii cu ea. O daaaa, ce-mi place in fiecare dimineata cand deschid fb-ul si o vad pe sus-numita nenumita cu o caciulita de blana alba pe cap, cu rujul roz, zambindu-mi duios si urand-mi ”Buna dimi!”. Deja stiu ca ziua mea va fi mai buna decat imi doream!
     Aparent fatuca lucreaza in Comunicare si PR politic. Si mai face si modelling, dar asta e numai un hobby, pentru ca pasiunea ei este politica. Ce dragu! Ok, lucreaza in politica (sincer nu stiu cum sau cand, ca se tot taguieste in diverse cafenele, baruri, mall-uri si SPA-uri in momente in care eu sunt cu celula de excel in brate si o gadil sa imi dea bine). Dar am si eu o intrebare: daca ai legatura cu un domeniu sa ii zicem sobru si traditionalist, cel putin in ceea ce priveste acceptabilitatea unui libertinaj crescut, de ce donsoara asta posteaza poze cu ea: langa brad, pe brad, sub brad, intinsa pe parchet, lipita de perete, cu fusta, fara fusta, cu pantofi, cu camasa si pantofi, langa un tufis acoperit de nea (mama ce merge cuvantul asta cu fata in tema!), langa un tufis inflorit?! Intreb si io in inocenta creierului meu mono-neural: voi ati avea incredere sa va faca discursuri publice sau comunicate de presa?
     Dar nu s-au terminat problemele mele, ca mai am: donsoara este de o maturitate emotionala... ceva incredibil! Chiar acum juma' de ora a postat ca ”Maturitatea emotionala ii sperie pe ceilalti!”. Personal pot fi de acord cu ideea, dar parca ma apuca rasul cand o aud spusa de o fatuca ce nu face altceva decat sa se afiseze in toate pozitiile si cu toata garderoba din dotare.
     Mai am inca un gand din profunzimea sufletului ei (sau a lu' google), care m-a emotionat pana la lacrimi: ”Ea știe, la aceasta vârsta, sa rada, sa glumeasca, sa cocheteze, fără sa se compromita. Ea are tactul necesar pentru a ataca toate coardele sensibile ale unui bărbat si pentru a studia ce sunete poate sa scoată din ele. Tacerea ei este tot atat de primejdioasa ca si pământul.” Bine ca nu tace de felul ei, ca altfel ma speriam!
     Si stiti care e cea mai mare nedumerire a mea in cazul acestei fete? Ca are cativa prieteni dobitoci, barbati evident (nu imi cer scuze ca i-am insultat, ca pana la urma chiar sunt), care balesc la toate pozele ei de teracotista de Dorobanti si care ii comenteaza statusurile cu replici gen ”Cata dreptate ai!” sau ”Vaaaai, suntem pe aceeasi lungime de unda!”. Ba, dar chiar mai pica vreo femeie la belgosenii din astea triste si deloc gandite?! Daca da, eu nu vreau sa cunosc femei din alea... ma rog, nici barbati care le practica.  
     Asa ca, pentru cine credea ca fb este fundamental diferit de hi5 sau netlog... well, think again! ”Prietena” mea are poze cu ea intinsa pe parchet! Si face PR politic. Ma simt mandra!
     A, ea este ”single and fabulous!!!” dupa cum o declara in mod constant. Poate intereseaza pe cineva ;)

5 comentarii:

  1. ...”In orice om exista o parte buna.” proverb canibal... ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh, fiind un post ironic si bitchy, nu stiu cat se potriveste frumosul proverb...
    Dar recunosc, apreciez maxim ideea, desi anonima... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonima, anonima ...dar ne cunoastem !
      Acum, sper sa nu te fi pus pe ganduri...oricum nu ne am cunoscut atat de bine.

      Ștergere
  3. Stiu ca ne cunoasteam, mi-am dat seama de cand am citit ce ai scris (suna prea cunoscut ca sa ma gandesc la o coincidenta)... si tocmai de acolo curiozitatea mea... neascunsa.

    RăspundețiȘtergere
  4. ...pe cand "un alt gand, o alta idee" ?
    :)...aceelas anonim

    RăspundețiȘtergere