miercuri, februarie 24

there are some days when...

Sunt unele zile pe care ai vrea sa le stergi din istorie. De ce? Practic nu se intampla nimic deosebit: nici esecuri, nici probleme, nici dezamagiri, nici certuri... doar ca ziua trece liniar.... Probabil tocmai de aici problema, dorinta arzatoare sa treaca timpul mai repede, sa termini munca, sa ajungi acasa si sa faci...altceva. Dar ce? In zilele astea nu vrei sa faci nimic, nici macar sa te uiti la House (and knowing me, that says a lot!).
Mai sunt cateva ore si o sa se termine si ziua asta, in care trebuia sa muncesc dar nu o fac pentru ca nu vreau, trebuia sa zambesc si nu am facut-o decat cand m-am uitat pe niste poze incredibil de frumoase, trebuia sa rad pentru ca asta imi place si fac mereu – ”defect” de ADN (daaaa, rasul acela molipsitor, cu gura pana la urechi si care produce riduri profunde la ochi).
Vroiam sa socializez mai mult si nu am facut-o pentru ca ma simt mai salbatica decat de obicei (salbaticie in sensul de rebeliune care celorlalti le pare mai mult imaturitate... si DA, chiar este... si chiar imi place).
Astazi nu fac nimic... nici nu o sa alerg, nici nu o sa ma duc la inot sau la sala. Aparent imi doresc sa fac lucrurile astea, dar nu este asa. Daca era adevarat nu cautam justificari penibile gen ”este frig si nu am masina” sau ”sunt intr-o perioada nepropice a lunii”. Nu, daca vroiam sa misc in front o faceam, cum am facut-o de atatea alte ori. O sa imi vina si cheful, stiu asta. Intotdeauna apare... eventually.
Nici nu o sa citesc, nici nu o sa ies la cafea, nici nu o sa ma duc sa ii vad pe ai mei, nici nu o sa ma uit la filme, nici nu o sa dansez singura in casa cu muzica la maxim si vecinii speriati, nici nu o sa il tin in brate pe cel care ma inspira sa fac asta....
Astazi imi doresc... nici asta nu stiu, nu stiu nici ce ganduri am, nu am forta si cheful necesare sa ma gandesc la acel lucru care m-ar face sa recunosc ca SECRETUL functioneaza. Desi stiu ca acel lucru se va intampla (nu accept nici o alta varianta!!!), astazi nu am chef sa ma gandesc la el.
Si este ok... maine o sa fie altceva.
But there are some days when... NOTHING! absolutely NOTHING!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu