joi, februarie 25

un zambet intr-o zi cu ploaie

Ce zi frumoasa!!! De fapt este ceata, frig si burnita, doar ca ma simt fericita. Nu s-a intamplat nimic special, doar ca ma simt bine, am chef sa zambesc, sa dansez, sa rad, sa citesc, sa vorbesc mult, prost si fara rost, cum fac de obicei. Am chef de toate lucrurile de care nu aveam chef ieri... si o sa le fac! Poate maine iar nu o sa am chef, asa ca de ce nu as profita?! Chiar daca asta inseamna ca nu o sa am din nou chef sa muncesc... o sa vina si ala, pentru ca trebuie si pentru ca si munca este parte din viata mea.
In momentul asta am cu totul alte interese decat munca, si este ok. Nu suntem numai oameni cu cariere, ci si cu sentimente, cu dubii si dubiosenii.
Si da, este frumos azi.. this is a good day for science! Am chef sa vorbesc cu oamenii, ma simt indragostita: de toti (oricare ar fi starea mea, superficialitatea imi sufla in ceafa: ea si inconstanta sunt singurele constante din viata mea).
Da, sunt indragostita de viata, de zambet, de muzica, de oameni, de baieteii mei. Nu am chef sa stau pe scaun, asa ca o sa fumez mai mult azi, daca tot nu pot sa imi iau liber si sa ma plimb pe strazi. Cand o sa plec de la munca o sa imi pun castile in urechi si o sa ma duc pe jos pana acasa.
Scriu si zambesc, vorbesc si zambesc, vreau sa fiu ametita, dar sunt doar linistita (inca... vine si ameteala caracteristica). Ce-as vrea sa inchid laptop-ul si sa plec sa ma plimb, ascultand muzica si fumand o tigara numai eu, gandurile si zambetul meu , privind la oamenii care trec pe langa mine, cei mai multi blazati, cu capul in pamant.
Eu ... zambind strangareste cu gandul... aiurea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu