miercuri, decembrie 8

cu implicare MAXIMA

Am observat, recitind titlul, ca blogul este ”despre... orice oricand si fara implicare”. Ei bine, acum trebuie sa fac o corectura: ”despre orice oricand si cu implicare maxima”... in orice si oricand... cred ca am crescut suficient cat sa incep sa imi asum si pareri si decizii si ganduri si idei. De fapt, daca stau sa ma gandesc si pana acum faceam acelasi lucru, imi asumam orice, mai putin emotii, senzatii si sentimente... de acolo ”fara implicare” in tilul initial.
Acum lucrurile s-au schimbat putin si pot in sfarsit sa recunosc ca ma implic in orice fel de relatie am, cu oricine o am. Si mi se pare perfect asa... I'm done with shallow stuff... been there, done that, now I am trying something new for me. Si vad ca merge cum trebuie!
Oricum titlul va ramane acelasi... nu de alta, dar cine stie cum se intoarce roata... si na, trebuie sa imi asum si neimplicarea de dinainte, ca o fata mare ce sunt :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu