marți, decembrie 7

zambind aduci zambet

Am avut o mica revelatie de curand: cu cat zambesti mai mult, cu atat aduci mai multe zambete in viata ta... si am inceput sa zambesc fara motiv, sa fiu fericita fara motiv, sa rad cand apare cate o problema in viata mea... si este genial! Chiar functioneaza si sunt de-a dreptul fericita in ultimul timp... motive reale chiar nu am. Dar de fapt viata, prietenii si toate celelalte lucruri incredibile din viata mea nu sunt motive suficiente? Ba daaaaa. 
Ce daca am niste mici probleme?! Ce ar fi viata daca totul ar fi simplu? Doar plictisitoare... Numai ca in momentul asta chiar nu am chef sa ma gandesc la nimic negativ, nu e loc nici de ganduri negative, nici de oameni negativi in viata mea. Acum nu vreau decat sa rad, sa dansez, sa ma bucur de oamenii care tin la mine si care imi arata asta constant... exact asta si fac... si zambeeesc fara incetare... 
M-am gandit eu ca poate ar fi bine sa incep sa fiu recunoscatoare pentru lucrurile geniale din viata mea pe care pana acum le luam drept normale si care aveam impresia ca mi se cuvin pur si simplu... si nu este asa... nimic nu ni se cuvine a priori, daca primim ceva ar trebui sa fim recunoascatori, nu conteaza cat de mic sau mare este lucrul respectiv... si am inceput sa fiu recunoascatoare... si sa ma trezesc in fiecare dimineata spunand ”thank you!!!!”. Este incredibil sa iti incepi fiecare dimineata cu asa un mind-set... nimic din ce se intampla pana la sfarsitul zilei nu imi mai poate afecta starea de bine cu care imi incep ziua... si asta numai datorita unui simplu ”multumesc” spus noii zile :)
Am aflat ca daca esti fericit si pozitiv, desi poate starea de fapt te-ar indemna sa fii altfel, atragi in jurul tau fericire si pozitivism.. .si zambete, multe zambete... asa ca de ce sa imi fac probleme cand pot sa rad si sa atrag oameni care rad si ei? 
Am aflat ca daca iti doresti ceva si stii cu adevarat ca se va intampla, cand nu ai nici un dubiu, oricat de potrivnica ar parea situatia, ei bine... se intampla!!!! Acum nu mai am nici un dubiu in privinta asta... orice, de la lucrurile mici, pana la cele mai mari... este suficient sa iti doresti si vei avea! Acum deja fac teste zilnic si se intampla fix ce imi doresc... lucruri frumoase, pentru mine si pentru cei din jurul meu care conteaza :)
So, a BIG ”thank you” and a BIG smile in honor of LIFE and it's beauty!

2 comentarii:

  1. acum chiar m'ai convins! viata e frumoasa, depinde doar de noi sa ii descoperim aceatsa altura!

    Merci, Carmen! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. piticoooo, sper sa te si tina frumosul mind set >:D<... me happy happy happy \:D/

    RăspundețiȘtergere