miercuri, august 25

Gandurile au o vibratie universala

Gandurile au o vibratie universala... am auzit de curand asta si mi-a placut la maxim. Si lucrurile cam asa stau in fapt.
Cand am fost la mare a fost ploaie de stele, am vazut 2 stele cazatoare si evident mi-am pus 2 dorinte. Prima s-a indeplinit chiar in ziua aceea si a 2-a, la care sincer nu ma asteptam sa se intample, s-a indeplinit si ea.
Si cum nu totul poate fi frumos in paradis, desi dorintele s-au implinit, practic indeplinirea lor a fost absolut reinterpretata fata de ideile mele initiale...
Sa explic putin: am avut 2 dorinte, acum am doua intamplari, dorintele mele indeplinite, doar ca nu a fost exact la ce m-am asteptat cand mi-am dorit lucrurile respective. Si nu pot sa spun in nici un caz ca nu s-au implinit...pentru ca ele sunt acolo, absolut cum am spus eu. Cum am spus eu, nu cum am gandit eu intr-adevar. A fost ca si cum mi-as fi dorit o masina si am primit cadou o masinuta de jucarie. Teoretic dorinta s-a indeplinit, dar practic?! Ei bine practic, nu am stiu cum sa cer, ce sa imi doresc... modul in care mi-am exprimat dorinta a lasat loc de interpretari... si stelele cazatoare mi-au dat ceea ce am spus ca imi doresc, doar ca au interpretat in felul lor dorinta mea... ma gandeam ca numai noi oamenii interpretam, dar se pare ca si universul face acelasi lucru...
Se pare ca da, gandurile au o vibratie universala, in momentul in care le gandim, ele pleaca intr-un loc si raman acolo pana cand la un moment dat se intorc spre noi. Universul conspira pentru noi si totodata impotriva noastra. Este ca un joc in care noi castigam sau pierdem. Depinde numai de noi pana la urma. Daca nu lasam nici o portita de scapare sau interpretare universului, atunci vom avea ceea ce ne dorim. Am ajuns la concluzia ca pentru ca dorintele sa ti se indeplineasca trebuie sa le exprimi cu toate substraturile lor.
Mi s-au indeplinit cele 2 dorinte... si totusi nu s-au implinit.... ei bine, data viitoare o sa stiu cum sa ma exprim si cum sa imi doresc... pana la urma este perfect daca invatam din experiente. Nu am pierdut nimic, dar totusi puteam sa castig mai mult daca stiam cum sa imi doresc... To be continued cu urmatoarea ploaie de stele... Cate sanse sa ii si las universului in viata asta?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu