marți, august 3

when everything means nothing

Cum e cand totul este frumos, cand ai o viata asa cum ti-ai dorit, cand faci lucrurile pe care ai visat sa le faci, cand ai un creier pe care iti place sa il folosesti la maxim de fiecare data cand ai ocazia... si totusi, nu esti implinit? Cand simti ca iti lipsesc lucruri, si nu stii ce anume lipseste, cand vrei anumite lucruri si totusi nu stii ce anume vrei? Cand cele mai mari obiective ale vietii tale sunt generate numai de ambitii pe care nu ai putut sa le satisfaci la momentul respectiv si devin adevarate obsesii care ajung sa iti guverneze viata?...cel putin pana se implinesc, lucru care invariabil se intampla intr-un final...
Da, exact intr-un astfel de moment sunt eu acum: nu am chef de nimic din ceea ce fac in mod curent, nu am chef de oamenii cu care ies in general... parca nici unul nu mai reuseste sa imi puna obstacole si sa ma provoace in ultimul timp. Stiu cam cat de egoist suna, dar asta simt... stiu si ca prietenii sunt acolo pur si simplu ca sa fie acolo, dar am nevoie de ceva nou, vreau sa simt tremurul provocarii si al indragostelii din nou. M-am saturat de filme, m-am saturat de cafele si de clubulete. Vreau altceva, vreau ceva nou, ceva ce nu am mai avut, vreau sa fac lucruri noi, cu oameni noi... sau cu cei dintotdeauna, dar sa fie ceva cu adevarat nou si inedit. Nici macar nu stiu cam ce ar inseamna asta. Chiar nu am nici o idee ce as putea face iesit din comun... ma rog, acum trebuie sa fiu cinstita si sa recunosc ca starea mea are legatura si cu alte lucruri din viata mea, cu ceea ce se intampla si nu ma multumeste, cu ceea ce trebuie sa fie si nu este, cu ceea ce o sa fie in momentul in care nu o sa ma mai intereseze...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu