vineri, august 27

Sometimes the moment just feels great

Am fost la meci cu niste prieteni si am baut 2 beri... de la de prima se vedea deja diferenta... nu cred ca am vorbit pana acum de ”privirea mea senina si cretina”. Ma rog, ea apare in alt context, despre care poate o sa vorbesc la un moment dat, dar azi a aparut ca o reactie la bere (Ursus rules tonight!). Am ras mult, prost si fara rost, am facut glume si m-am distrat stilul ”old Carmen” (yey, imi iese in final, sa vedem si pentru cat timp...).
Acum sunt acasa si ascult cea mai tare muzica ever... desi clar nu este cea mai tare, eu sunt subiectiva... este muzica pe care o canta cineva de care se pare ca imi place... ma tot trezesc gandindu-ma la el, ascultand cele cateva cantece pe care mi le-a trimis acum 2-3 zile. Nu stiu de unde si de ce m-a apucat, nici cat o sa dureze, dar e frumoasa senzatia... ma face sa zambesc (recunosc ca in momentul asta nu stiu daca este de la bere sau doar de la el... si nici nu conteaza, le asociez pe cele 2).
Nu am planuri pentru maine, nu stiu cum o sa fie, ce o sa se intample sau ce o sa vreau, dar ce se intampla acum este genial. Zambesc, ascult ”Me levar” (Take me) si am chef sa dansez putin...
Motivul pentru care am scris pe blog acum?! Imi tot doresc de ceva timp sa scriu lucruri caracteristice personalitatii mele acum ceva timp si tot nu imi iese. Un prieten mi-a sugerat sa scriu dupa ce am baut ceva, spre exemplu... Nu stiu exact ce si cum iese, dar o sa imi dau seama recitind postul la un moment dat...
In momentul asta vreau sa vorbesc cu brazilianul ”vietii”  si sa imi trimita flori pe mess... nu e online, dar nu e nici o problema... ascult ”Me levar” and that's enough for the night ...
In sfarsit vad si eu un lucru tipic vechii eu, pe care nu vreau sa o pierd, ci doar sa o upgradez cu ceva profunzime si esente noi si necunoscute... da, se pare ca sunt inca aici si asta ma face fericita... I think I'm getting somewhere... sunt ametitaaaaaaa (si nu, nu e de la bere, ci de la starea mea naturala) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu