sâmbătă, septembrie 18

11 puncte

Acum ceva timp am jucat cu copiii mei un joc... fiecare a spus lucrurile pe care le are in viata si care ii insotesc orice s-ar intampla, lucuri care ne fac sa zambim si sa fim recunoscatori.
Le voi scrie si aici, pentru ca am fost foarte mandra de lista mea de atunci.


1. a existat Romulus in viata mea
2. primesc constant provocari interesante, de la oameni diversi si daca nu le primesc mi le creez singura
3. am 5 prieteni buni, plus inca o tona care au potential sa ajunga printre cei de suflet
4. rad mult, prost si fara rost
5. reusesc sa ajung la rezultate mereu, indiferent de cat timp imi ia sau cat de greu imi este pe parcurs...chestie testata dintotdeauna
6. de fiecare data cand imi este greu apare ceva care sa ma scoata din starile grele
7. am creier si imi place sa il folosesc cat mai mult si in chestii cat mai variate (de aici decurge evident si faptul ca reusesc sa ma inconjor de oameni la fel...)
8. nu exista sa nu imi reuseasca ceva pe plan profesional daca imi pun mintea
9. reusesc sa am o influenta asupra celor din jur, mai ales asupra celor care ma intereseaza sau conteaza, dar nu numai... 
10. am inceput sa scriu si unii zic ca imi si iese... nu ma asteptam :P
11. nu fac parte din societate la nivelul general acceptat... ma prefer cu dubiosenii si stari contradictorii decat liniara, conformista si conventionala

Apoi am pus o problema, de fapt doua: 1. ordinea in care am scris lucrurile este importanta sau nu?! Raspunsul mi-l dadusem deja singura... evident ca este importanta, pentru ca intotdeauna ne raportam la lucrurile din viata noastra in ordinea importantei lor pentru noi. Dupa ce mi-am dat seama de asta, as fi vrut sa schimb ordinea celor 11, ca sa vad daca lista mi se mai pare corecta, dar nu am facut-o, pentru ca oricum stiu raspunsul deja...
A 2-a problema era daca lucrurile chiar stau asa cum le-am scris... in conditiile in care fiecare dintre noi suntem subiectivi, mai ales in ceea ce ne priveste pe noi insine, este posibil ca unele din cele 11 puncte sa fie numai in imaginatia mea... dar pana la urma, mai conteaza?! Daca ele ma fac fericita si recunoscatoare, atunci pot sa ramana toate in lista, indiferent daca ceilalti le percep ca adevarate sau nu ... contez eu si felul in care ma raportez eu la ele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu