marți, septembrie 7

Ce bineeeeeee e

M-am trezit de dimineata cu un sooooomn de nu pot sa il descriu (dubios, pentru ca am dormit destul... cred ca aseara Osho mi-a asasinat creierul mai mult deca credeam...). Si cu toate astea sunt uber happy, fara motiv. Dar nu simt o fericire energica, asa cum mi se intampla de obicei, ci sunt linistita. Zambesc in sinea mea, as vrea sa fac multe, dar nu am energie suficienta ca sa fac tot ce imi doresc.
M-am trezit plina de speranta, de vise ciudate, dar realizabile, cu o stare de bine... da, pur si simplu o stare de bine, pe care nu pot sa o explic, care nu a fost generata de nimic anume, care nu stiu daca si cat o sa dureze, pe care nu vreau nici sa o inteleg, nici sa o descriu, ci doar sa o simt. Stau cu ochii mici de somn, scriu si imi vine sa explodez de cat bine simt pe interior.
Da, este una din starile mele... poate una dintre cele mai frumoase, dar care nu ma satisface pe deplin, pentru simplul motiv ca nu am energie sa o exploatez la maxim (azi chiar am un pitic pus pe Osho, norisorul alb al vietii....).
Beau o cafea si ma uit la broasca mea feng-shui care se uita si ea la mine. Doamne cat de urata este... si cum ma face sa rad in momentul asta... da, astazi se pare ca ma bucur si de broaste urate din metal cu ochii rosii :)). O simt cum se uita la mine cu o expresie de nervi... na, in feng-shui ea este cu banii si acum trebuie sa produca... nu e tocmai usor la cum ma cunosc pe mine :))
Jap jap Carmen, mai si munceste putin te rog....
Ce bine ma simt, I wanna shout it to the world!

2 comentarii: