luni, septembrie 13

Daca

As fi un animal, mi-ar placea sa fiu pantera
As fi o pasare, mi-ar placea sa fiu vultur
As fi un anotimp, mi-ar placea sa fiu primavara
As fi o melodie, mi-ar placea sa fiu ”Enjoy the ride”
As fi planeta, mi-ar placea sa fiu Marte
As fi zeu, mi-ar placea sa fiu Atena
As fi o insecta, mi-ar placea sa fiu fluture
As fi un fenomen al naturii, mi-ar placea sa fiu tornada
As fi un dezastru natural, mi-ar placea sa fiu tsunami
As fi un nume, mi-ar placea sa fiu Maia
As fi un sentiment, mi-ar placea sa fiu extazul
As fi o parte a corpului, mi-ar placea sa fiu buzele
As fi un eveniment, mi-ar placea sa fiu nasterea
As fi o planta, mi-ar placea sa fiu macul
As fi o relatie, mi-ar placea sa fiu prietenia
As fi un defect, mi-ar placea sa fiu inconstanta
As fi o culoare, mi-ar placea sa fiu alb
As fi o persoana, mi-ar placea sa fiu eu
As fi un gust, mi-ar placea sa fiu picant
As fi un joc, mi-ar placea sa fiu sah
As fi o apa, mi-ar placea sa fiu cascada
As fi o poveste, mi-ar placea sa fiu ”Micul print”
As fi un material, mi-ar placea sa fiu in
As fi o slabiciune, mi-ar placea sa fiu sexualitate exacerbata
As fi o utopie, mi-ar placea sa fiu libertatea absoluta
As fi un talent, mi-ar placea sa fiu scrisul
As fi o limba, mi-ar placea sa fiu limbajul trupului
As fi o privire, mi-ar placea sa fiu profunzimea
As fi o senzatie, mi-ar placea sa fiu gheata
As fi un dans, mi-ar placea sa fiu tango
As fi o amintire, mi-ar placea sa fiu Ro
As fi un element, mi-ar placea sa fiu foc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu